Kas ir Memoriālo muzeju apvienība?
Memoriālo muzeju apvienība ir valsts muzejs. To veido 10 muzeji:
- Jāņa Akuratera muzejs;
- Ojāra Vācieša muzejs;
- Jaņa Rozentāla un Rūdolfa Blaumaņa muzejs;
- Krišjāņa Barona muzejs;
- Raiņa un Aspazijas māja;
- Raiņa un Aspazijas vasarnīca;
- Raiņa muzejs “Jasmuiža”;
- Raiņa muzejs “Tadenava”;
- Andreja Upīša memoriālais muzejs;
- Andreja Upīša memoriālā māja.
Ko var darīt muzejos?
Muzeji ir iekārtoti personību dzīves un darba vietās. Muzejos daļa telpu ir iekārtota ar rakstniekiem piederējušām mēbelēm un citām viņu sadzīves lietām. Muzejos var uzzināt, kā rakstnieki ir dzīvojuši un strādājuši, par ko rakstījuši un domājuši, ar ko viņiem paticis nodarboties atpūtas brīžos.
Muzejos notiek dažādi pasākumi: lekcijas, ekskursijas, nodarbības, koncerti.
Kur atrodas muzeji?
- Jāņa Akuratera muzejs atrodas Rīgā, Torņakalnā, Ojāra Vācieša ielā 6a. Muzeja kontakti
- Ojāra Vācieša muzejs atrodas Rīgā, Torņakalnā, Ojāra Vācieša ielā 19. Muzeja kontakti
- Jaņa Rozentāla un Rūdolfa Blaumaņa muzejs atrodas Rīgā, centrā, Alberta ielā 12-9. Muzeja kontakti
- Krišjāņa Barona muzejs atrodas Rīgā, centrā, Krišjāņa Barona ielā 3-5. Muzeja kontakti
- Raiņa un Aspazijas māja atrodas Rīgā, centrā, Baznīcas ielā 30. Muzeja kontakti
- Raiņa un Aspazijas vasarnīca atrodas Jūrmalā, Majoros, Jāņa Pliekšāna ielā 5/7. Muzeja kontakti
- Raiņa muzejs “Jasmuiža” atrodas Preiļu novadā, Aizkalnes pagasta centrā, Aizkalnē. Muzeja kontakti
- Raiņa muzejs “Tadenava” atrodas Jēkabpils novadā, Dunavas pagastā, starp Dunavu un Rubeņiem. Muzeja kontakti
- Andreja Upīša memoriālais muzejs atrodas Rīgā, centrā, Brīvības ielā 38-4. Muzeja kontakti
- Andreja Upīša memoriālā māja atrodas Skrīveros, Daugavas ielā 58. Muzeja kontakti
Kā var sazināties ar Memoriālo muzeju apvienību?
Memoriālo muzeju apvienības administrācijas tālruņa numurs ir +371 29161206, elektroniskā pasta adrese: pasts@mma.gov.lv
Muzeju apvienības biroja adrese: Meistaru iela 10, Rīga, LV 1050